Zaloguj się | Zarejestruj się
 Obecny czas: 12 Gru 2019, 22:54
Użytkownicy *Szukaj Posty bez odpowiedzi Zobacz aktywne tematy

[ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Warszawa na weekend.

Napisz nowy temat Odpowiedz   
Autor postu
Treść wiadomościPostWysłany: 22 Maj 2016, 11:25 
Awatar użytkownika

Warszawa na weekend? Jak najbardziej. W najbliższych dniach opiszę mój wolny czas spędzony w stolicy.

Autor postu
Treść wiadomościPostWysłany: 17 Sie 2016, 12:04 

piotr55 napisz, gdzie warto pójść, co zobaczyć. Jakie sa atrakcje (i ceny), ja interesuję się takimi rzeczami jak http://www.projekt-wem.pl/rolety/rolety ... e-warszawa ponieważ jestem inżynierem, dlatego może coś bardziej technicznego, jakieś muzea albo warsztaty. Chętnie odwiedziłbym stolicę, ale zupełnie nie wiem od której strony się za to zabrać.

Autor postu
Treść wiadomościPostWysłany: 17 Sie 2016, 17:15 
Awatar użytkownika

Ok, mam przygotowany materiał i zdjęcia, powinienem lada chwila zabrać się za pisanie.

Autor postu
Treść wiadomościPostWysłany: 05 Wrz 2016, 16:47 
Awatar użytkownika

Dla większości wycieczek przybywających do Warszawy pierwszoplanowym celem jest Stare Miasto i Zamek Królewski. Grupa ze Śląska , która udała się do stolicy w czerwcu 2015 w okresie świąteczno - weekendowym / Boże Ciało i 2 kolejne dni/ swoje spotkanie z Warszawą rozpoczęła od zwiedzenia Stadionu Narodowego.
Obiekt ten muszę przyznać robi wrażenie zarówno swoją architekturą jak i wyposażeniem, to jeden z najpiękniejszych stadionów na świecie.